Első úszás a tengerben!

Elmondhatatlanul vártam, hogy végre úszhassak a tengerbe. Igaz én nagyon Balaton párti(édesvizi) vagyok, egyszerűen nagyon fura a víz sóssága nekem. Utánna folyton valami édességre vágyom, bár ez amúgy is szinte így van, de azért mégis. Illetve még azt is lehet tudni rólam, hogy nagyon szeretem a hideg vizet. Nyáron már szinte nem is esik jól, ha 20 fok fölött a víz hőmérséklete. Az elmúlt hetekbe irigykedve néztem azokat, akik már bent úszkáltak a vízben, alig vártam, hogy végre én is elmondhassam ezt magamról. Verena és pár lány meghívtak minket, hogy menjünk le napozni, lazulni a Calamosca strandra. Amint megérkeztünk, kissebb várakozás után végre bementem a tengerbe. Nem mondom, hogy nem volt hideg, hiszen kb 14 fokos volt, de akkor se esett rosszul, élveztem, hogy végre úszhatok. A víz egyszerűen bámulatosan tiszta, több méter után is. Gondolom ez majd nyáron a tömegtől nem lesz ennyire kristálytiszta, de jelenleg mint a filmekben olyan. A színe elvileg ennél még csak szebb lesz, bár nekem és kb mindenkinek már ez is meseszép. A kék és zöld szinte összes árnyalatában tündököl és mindig más. A fürdés után kimentem napozni a többiekhez, ami nagyon fura így március eleje-közepén. De a nap tényleg forró és éget(már akit), én hál isten inkább barnulok, mint égek, de azért az arcomon nekem is már látszik egy kisebb napsütés. Nagyon kíváncsi vagyok a szemeszter végére milyen színem lesz, de már előre félek, hogy otthon meg se ismernek majd.  De az biztos, hogy szoláriumba továbbra se kell mennem.:D Illetve még kártyáztunk, beszélgettünk, majd késő délután mentünk csak haza.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Un po l'italiano

Settimana di benvenuto - Welcome week

Buon viaggio - Jó utat